keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Juhannus vapaa!

Mahtavaa!!! Tänä vuonna ei tarvitse viettää juhannusta yksin ku muut pitää hauskaa! Vaikka kuinka juhannuksesta sais rahaa, niin ei se auta. Mie oon nuori ja haluan viettää aikaa myös ystävien kanssa, varsinkin keskellä kesää mökillä. Saunomista, uimista meressä, pelejä ja koiran kanssa olemista. Kyl mie niitä töitä ehdin tehdä vaikka kuinka.

Mie rakastan tätä seuraavaa kuvaa, tulee aina kesä 2007 mieleen. Oikein kunnon hippikuva!
















Tänään vielä toinen iltavuoro ja sit kahden päivän vapaat: helppo kesätöiden alku. Eilisestä tuli taas mieleen, että kuinka kova oon stressaamaan turhaan. Turhaan menee energiaa ja aikaa mitättömien asioiden pohtimiseen ja stressaamiseen. Mun pitäis jo osata antaa asioitten välillä mennä omalla painollaan, ilman et mietin pääni puhki erilaisia vaihtoehtoja mitä voi käydä, jos en tiedä/tee/jätä menemättä yms. Mun pitäis takoa jo mun paksuun kallooni et RENTOUDU, SUL ON KAIKKI TODELLA HYVIN! Aivan niinkuin onkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti