keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Tiistaina taas ajamaan

Rohkaistuin soittamaan autokouluun jälleen ja tiistaina ois tarkotus taas tarttua ratista (härän sarvista) kiinni. APUUUUVA!!!! Mie oon ottanu jo Rela tabletteja, onhan ne myös stressiin. Mieku aattelin olevani niin rohkea, mut ei... Mul on tiistaina taas käytössä auto, jolla mie pystyisin vahingossa ajamaan jonkun päältä! Se on tietysti päällimmäinen ajatus nyt, mutta hieno ajatus tuli myös työkaverilta: jos mun miehelle tulee joku kohtaus tai joutuu onnettomuuteen niin saatan pelastaa sen hengen kun pystyn viemään se nopeammin sairaalaan autolla. Kovasti yritän syrjäyttää sillä ajatuksella mun "mie saatan tappaa jonkun autolla"-ajatukset. Yritys on armoton.

Pyryllä on myös vauhtia. Se on meiän nelivetopuskutraktori ja jäänmurtaja ku se menee tuolla ulkona. Ainakin mun käsivoimat vahvistuu ku se koittaa vetää minua ojaa myöten. Eilinen lenkki oli niin työn ja tuskan takana, et meinas hermot mennä. En tiiä mitä kaikkea se isolla nenällään vainuaa, mut vähän sais nenä ja katse olla myös eteenpäin eikä mennä ylös ja alas, taakse ja sivuille eli ihan kaikkialle muualle paitsi eteenpäin. Huh! Tän päivän piristykseksi päivälenkki meni kuitenkin paremmin ja ite oon edelleen jääräpäinen, ehkä jääräpäisempi ku Pyry ja se on paljon!

Nyt siivoomaan ja kaupassa käymään ni sit oonkin saanu paljon tänään taas aikaseksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti